نێچیرڤان بارزانی: باشترین یادکردنەوەی حەزرەتی محەممەد پابەندییه‌ بە پەیام و رەوشتە بەرزەکانی

ليست هناك تعليقات



سەرۆکی هەرێمی کوردستان بەبۆنەی یادی لەدایکبوونی پێغەمبەر (د.خ)، پەیامێکی بڵاوکردەوە و دەڵێت "باشترین یادکردنەوەی حەزرەتی محەممەد پابەندییه‌ بە پەیام و فەرمایشت و ئاکار و رەوشتە بەرزەکانی".

نێچیرڤان بارزانی، سەرۆکی هەرێمی کوردستان وێڕای پیرۆزبایی لە موسڵمانانی کوردستان، عێراق و جیهان، ئاماژەی بەوە کردووە "هیوادارم یادی لەدایکبوونی پێغەمبەر، هاندەری لێبوردەیی و پێکەوەژیانی ئاشتیانە و دۆستایەتی و گەردنئازادیی نێوان مرۆڤەکان و تەواوی گەلان و ئایین و ئایینزاکان بێت لە ناوچەکە و جیهاندا".

دەقی پەیامەکەی نێچیرڤان بارزانی، سەرۆکی هەرێمی کوردستان:

په‌یامی سه‌رۆکی هه‌رێمی کوردستان بۆ یادی له‌دایکبوونی پێغه‌مبه‌ر (د.خ)

له‌ یادی لەدایکبوونی پێغەمبەری ئیسلامدا حه‌زره‌تی موحەممەد "د.خ"، گەرمترین پیرۆزبایی لە موسڵمانانی كوردستان و عیراق و جیهان دەكەم.

هیوادارم یادی لەدایکبوونی پێغەمبەر، هاندەری لێبوردەیی و پێکەوەژیانی ئاشتیانە و دۆستایەتی و گەردنئازادیی نێوان مرۆڤەکان و تەواوی گەلان و ئایین و ئایینزاکان بێت لە ناوچەکە و جیهاندا.

باشترین یادکردنەوەی حەزرەتی محەمەد پابەندییه‌ بە پەیام و فەرمایشت و ئاکار و ڕەوشتە بەرزەکانی کە لە بەخشندەیی و بەزەیی و لێبوردەیی و ئاشتەواییدا بەرجەستەیە.

جارێكی تر ئه‌م یاده‌ له‌ سه‌رجه‌م موسڵمانان پیرۆز دەکەم و لە خوای مەزن داواکارم دەروازەی خێر و خۆشی لە گەلەکەمان و سەرجەم مرۆڤایەتی بکاتەوە و کۆتایی به‌ مه‌ینه‌تییه‌کان بێت.

نێچیرڤان بارزانی
سه‌رۆکی هه‌رێمی کوردستان
١١ی ڕه‌بیعولئه‌ووه‌لی ١٤٤٢ی کۆچی




ليست هناك تعليقات

إرسال تعليق

adv/https://www.facebook.com/QaiwanGroup|https://i.postimg.cc/Nfy5msCp/Kurd-Plate-Qg-12-4.gif